Lipom

Lipomul este o tumora benignă formată din celule adipoase (de grăsime) de diferite grade de maturitate. Deobicei lipomul crește încet în dimensiune, nu doare, nu este însoțit de vreun simptom local și nu reprezintă vreun risc pentru viața omului. Cu toate acestea, un lipom situat pe față, gât, membrele superioare reprezintă un defect cosmetic semnificativ. Exista anumit risc de compresie a nervilor și a vaselor adiacente, ce pot produce durere și alte complicații. Foarte rar exista risc ca un lipom o să degenereze într-o tumora malignă, ceea ce este periculos pentru pacient.

Pentru a evita un rezultat nefavorabil, dacă apare o formațiune similară unui lipom, va recomandam sa va adresați medicului chirurg pentru un diagnostic corect și tratament de specialitate.

In cabinetul nostru oferim consultații gratuite cu bilet de trimitere de la medicul de familie.

Conform recomandărilor actuale, cea mai bună modalitate de a elimina în siguranță un lipom este excizia acestuia împreună cu capsula fibroasă. Operația se efectuează sub anestezie locală și durează 20-40 de minute.

La Cabinetul de Chirurgie generala - Dr.Kobylinskyi intervențiile chirurgicale sunt efectuate in maxima siguranța și cu cele mai bune rezultate. Toate intervenții de chirurgie generala sunt gratuite in contract cu CAS pentru pacienții care vin cu bilet de trimitere de la medicul de familie.

Pentru programare puteți sa ne contactați pe număr de telefon: 0740 169 339.